چقد خوبه.....


هر چی بخوای هس


چـقـدر خــــــوبــه . . .

یـکــــــ゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字ـــــی بـــــاشـــــــه
 パンダ のデコメ絵文字

یـکـی بـاشـه کـه بـغـلـتـــ کـــــــنـه 
゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

سـرتـو بــــزاری روی سـیـنـشـــ آرومـتــــ کـــنـه 

هـُـــــرم نـفـســـ هــــــاش تـــنـــتــــ ُ داغ کـــــــنـــــه 
゜*red/かわいい*゜ のデコメ絵文字

عــــطــــر دســــتـــاشــــ مــــــوهـــــاتـــو نـــوازشــــ کــنــه 
かわいい のデコメ絵文字

چـقـدر خـــــــوبـــه. . . 

چـقـدر خـوبـه کـه آرومـــ دمــ گــــــوشـــتــــ بــــگـــه ゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

غـــصـــه نــخــــ゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字ــــوری هـــــــــــآ. .

 



نظرات شما عزیزان:

کیوان
ساعت15:04---17 مرداد 1393
ببین نفس حیف پیشم نیستی وگرنه همه اینارو سرت در میاورم خخخخخخخخخ مرسی بازم مرسی عالی بود
پاسخ:قرفونت برم داداشم........


دادا
ساعت1:26---2 مرداد 1393
شوخی کردم دادا معذرت.خیلی خفن مفنه وبت دادا.
پاسخ:من با جنبمممممم مرسییییی


دادا
ساعت1:22---2 مرداد 1393
بچه اینا برات هنوز زوده مگه تو خواب ببینی.برو عروسک بازیت رو بکن دادا
پاسخ:برای بار دوم از پشت همین تریبون اعلام میکنم این مطالب واقعیت ندارههههههه


مهتاب
ساعت22:29---31 تير 1393
بی ادددددددددددددددددف صب کن به خاله بگم این چیه گذاشتی!
شوخیدم من پیشرفته تر عمل میکنم اینا رو واسه عاشقا مینویسم!
پاسخ:اوووووه مامانم بخونه ک وبو تعطیل میکنههههههههه خو منم واس اونا نوشتم دیگه واس خودم نیس کهههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





/ یک شنبه 29 تير 1393 / 18:47 / Κσ§ΑΓ /